Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4474
Название: | Візуально-інформаційні комунікації інклюзивного середовища: дизайн-освітній наратив |
Другие названия: | Visual-informational communications of the inclusive environment: design-educational narrative |
Авторы: | Яковець, Інна Олександрівна Чепелюк, Олена Луговський, Олександр Федорович Чугай, Наталія Миколаївна |
Ключевые слова: | візуально-інформаційні комунікації;предметно-просторове середовище;дизайн-освіта;інклюзивне середовище;візуальні комунікації;visual communications;visual information communications;inclusive environment;design-education;subject-spatial environment |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | ART and DESIGN |
Краткий осмотр (реферат): | Показано, які механізми залучаються при запровадженні змін візуально-
інформаційного середовища та із чим ці процеси пов’язано. Масштабність таких змін визначається
державною політикою на основі формування курсу ідеологічного, культурного виховання суспільства
готового до сприйняття візуальних установок та здатного сприймати об’єкти предметно-
просторового середовища як візуальний текст. Констатується, що назріла необхідність
формування дизайну інтернаціональної знакової мови для встановлення комунікації «людина-
середовище» в інклюзивному просторі. Вирішувати нові виклики повинен дизайнер, здатний
розрізняти візуально значимі форми, та свідомий до того, що вся його діяльність – своєрідна
візуалізація. Тому ще на етапі підготовки у дизайн-освітніх закладах у нього мають сформуватися
візуальні установки і візуальні цінності. Як це реалізується на практиці показано на студентських
роботах студентів-дизайнерів Черкаського державного технологічного університету, Херсонського
національного технічного університету та Краківської академії образотворчих мистецтв ім. Яна
Матейка (Польща). The study has shown what mechanisms are involved in the introduction of changes in the visual and information environment and what these processes are connected with. The scale of such changes i s d etermined b y a s tate p olicy b ased o n developing o f a c ourse o f i deological and cultural education of a society ready to perceive visual attitudes and capable of perceiving objects of the subjectspatial environment as a visual text. It is noted that there is a need to develop the design of an international sign language for establishing a "human-environment" communication in an inclusive space. It is a designer who has to deal with new challenges, a designer capable to distinguish visually significant forms and aware of the idea that all his activity is a kind of visualization. Therefore, at the stage of training in design educational institutions, a designer should develop visual attitudes and visual values. The way it could be implemented in practice has been demonstrated on the materials of works of design students of Cherkasy State Technological University, Kherson National Technical University and Jan Matejka Academy of Fine Arts in Krakow (Poland). |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4474 |
ISSN: | 2617-0272 (print) 2617-0280 (online) |
DOI: | 10.30857/26170272.2023.2.23 |
Выпуск: | 2(22) |
Первая страница: | 278 |
Последняя страница: | 289 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи студентів та аспірантів (ФКТМД) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ART AND DESIGN №2 (22), 2023.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.