Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/447
Назва: | Глобальне партнерство як засіб підвищення якості освіти у світі |
Інші назви: | Глобальное партнерство как средство повышения качества образования в мире |
Автори: | Паламарчук, Наталія Олександрівна Галлямова, Марина Альбертівна |
Ключові слова: | глобальне партнерство;сталий розвиток;сфера освіти;гендерна рівність;фінансування;моніторинг |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Бізнес Інформ |
Короткий огляд (реферат): | Забезпечення рівного доступу до якісної освіти та створення можливостей для навчання протягом всього життя є важливим завданням розвитку сучасного суспільства. Глобальне партнерство дозволяє акумулювати зусилля різних країн світу з метою вирішення даної проблеми та забезпечення сталого розвитку.
Метою даної статті є дослідження глобального партнерства як засобу підвищення якості освіти в світі в умовах забезпечення сталого розвитку.
Проведене дослідження дозволило визначити сутність та особливості глобального партнерства з метою підвищення якості освіти в світі, місію, принципи та цілі діяльності Global Partnership for Education (GPE), проаналізувати основні показники діяльності GPE у 2013-2017 роках .
В результаті проведеного дослідження виявлено, що внаслідок дії глобального партнерства щодо підвищення якості освіти в світі відбулось зростання кількості дітей, що отримують освіту, збільшилось фінансування освіти та підвищилась якість освіти. Основними стратегічними завданнями залишається забезпечення подальшого зростання кількості дітей, що отримують освіту, вирішення гендерних проблем у сфері освіти, необхідність підвищення рівня підготовки вчителів, ефективне використання фінансових ресурсів та подальший розвиток глобального партнерства у сфері освіти з метою залучення більшої кількості партнерів.
Перспективами подальших досліджень в даній сфері є аналіз особливостей діяльності Global Partnership for Education в різних країнах. Обеспечение равного доступа к качественному образованию и создание возможностей для обучения в течение всей жизни является важной задачей развития современного общества. Глобальное партнерство позволяет аккумулировать усилия разных стран мира с целью решения данной проблемы и обеспечения устойчивого развития. Целью данной статьи является исследование глобального партнерства как средства повышения качества образования в мире в условиях обеспечения устойчивого развития. Проведенное исследование позволило определить сущность и особенности глобального партнерства в целях повышения качества образования в мире, миссию, принципы и цели деятельности Global Partnership for Education (GPE), проанализировать основные показатели деятельности GPE в 2013-2017 годах. В результате проведенного исследования выявлено, что в результате действия глобального партнерства по повышению качества образования в мире произошел рост количества детей, получающих образование, увеличилось финансирование образования и повысилось качество образования. Основными стратегическими задачами остается обеспечение дальнейшего роста количества детей, получающих образование, решение гендерных проблем в сфере образования, необходимость повышения уровня подготовки учителей, эффективное использование финансовых ресурсов и дальнейшее развитие глобального партнерства в сфере образования с целью привлечения большего количества партнеров. Перспективами дальнейших исследований в данной сфере является анализ особенностей деятельности Global Partnership for Education в разных странах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/447 |
Випуск: | 10 |
Початкова сторінка: | 126 |
Кінцева сторінка: | 131 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФЕУ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
business-inform-2018-10_0-pages-126_131.pdf | 303.55 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.