Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4716
Назва: Організація комплексної системи управління комерційною діяльністю в торгівлі на основі маркетингу і логістики (на матеріалах ТОВ «ІНТЕХ - ПРО», м. Черкаси)
Автори: Григор , Олег Олександрович
Броварська, Аліна Володимирівна
Ключові слова: комерційна діяльність;маркетингова діяльність;логістика;маркетингова товарна політика
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено сутність комерційної діяльності підприємства, теоретико-методологічне забезпечення діагностики комерційної діяльності підприємств торгівлі; проведено аналіз основних показників економічної діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтех Про», проаналізовано фактори середовища його функціонування та їх вплив на формування збутової політики; розроблено та економічно обґрунтовано заходи щодо вдосконалення управління комерційною діяльність на основі маркетингу та логістики на ТОВ «Інтех Про».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4716
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Броварська А.В..pdf
  Restricted Access
1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.