Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4788
Title: Маркетингові дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Сиророб», с. Мокра Калигірка, Звенигородський р-н., Черкаська обл.)
Authors: Коломицева , Олена Віталіївна
Олійник, Альона Ігорівна
Keywords: Маркетингові дослідження;;конкурентоспроможність;;маркетингові інструменти;;маркетингові дослідження
Issue Date: Jun-2022
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було узагальнено теоретичні підходи до конкуренції та конкурентів як до об’єктів маркетингового дослідження. Обгрунтовано підходи до дослідження конкурентів. Проаналізовано інструменти маркетингового дослідження конкурентів. Оцінено конкурентне середовище ТОВ «Сиророб». Проведено маркетинговий аналіз досліджуваного підприємства. Визначено дієві технології проведення маркетингових досліджень для досягнення конкурентних переваг.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4788
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Олійник А.І..pdf
  Restricted Access
1.52 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.