Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4790
Title: Особливості маркетингової діяльності промислового підприємства (на матеріалах ТОВ «ЕШВУД», м. Черкаси)
Authors: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Псюрніченко, Поліна Миколаївна
Keywords: Промислове підприємство;;маркетингова діяльність;;маркетинговий комплекс;;маркетингове середовище;;збутова діяльність.
Issue Date: Jun-2022
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було обґрунтовано концептуальні основи маркетингу промислового підприємства. Узагальнено принципи та функції маркетингової діяльності промислового підприємства. Досліджено специфіку формування маркетингового комплексу промислового підприємства. Охарактеризовано тенденції розвитку ринку будівельних матеріалів в Україні. Проаналізовано внутрішнє маркетингове середовище компанії ТОВ «ЕШВУД». Оцінено використання елементів комплексу маркетингу у компанії ТОВ «ЕШВУД». Запропоновано напрями активізації збутової діяльності ТОВ «ЕШВУД». Розроблено рекомендації щодо реалізації сфокусованої стратегії ТОВ «ЕШВУД».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4790
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Псюрниченко П.М..pdf
  Restricted Access
1.21 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.