Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4797
Назва: Ігри та ігрові технології в навчанні української фонетики
Автори: Ісаєнко, Тетяна Василівна
Ключові слова: українська мова як іноземна;інтенсифікація навчального процесу;дистанційні форми навчання;ігрові технології;фонетичні ігри
Дата публікації: 20-бер-2024
Видавництво: Innovative Development: Synthesis of Scientific Approaches in Various Fields of Research. Сollection of abstracts XV International scientific and practical conference. Tallinn, Estonia. March 20-22, 2024
Короткий огляд (реферат): Навчальні ігрові технології є наразі одним з важливих аспектів сучасної методики викладання дисципліни. Вони мають значний потенціал для реалізації завдань, поставлених у процесі викладання української мови як іноземної. Сучасна теорія та практика навчання УМІ розглядає ігрові форми навчання як важливу складову інтерактивних освітніх технологій. Інтерактивна спрямованість навчання передбачає активну взаємодію суб’єктів процесу навчання у мовленнєвій діяльності, що забезпечує високий рівень аналітичних умінь, прагнення вдосконалювати свої навички, а також стимулює мотивацію до навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://isu-conference.com/wp-content/uploads/2024/03/Innovative_development_synthesis_of_scientific_approaches_in_various_fields_of_research_March_20_22_2024_Tallinn_Estonia.pdf
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4797
ISBN: 978-617-8427-07-8
Початкова сторінка: 113
Кінцева сторінка: 116
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovative_development_synthesis_of_scientific_approaches_in_various_fields_of_research_March_20_22_2024_Tallinn_Estonia.pdfповнотекстовий2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.