Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4841
Назва: | Features of the formation of the strategy for positioning of agricultural enterprises |
Інші назви: | Особливості формування стратегії позиціонування аграрних підприємств |
Автори: | Serhienko, Oleksandr Kaniuka, Oleksandr Сергієнко, Олександр Анатолійович Канюка, Олександр Сергійович |
Ключові слова: | positioning strategy;agrarian business;strategic planning;digital technologies;innovations in agricultural sector;the latest strategy;стратегія позиціонування;аграрний бізнес;стратегічне планування;цифрові технології;інновації в агросфері;новітня стратегія |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки |
Короткий огляд (реферат): | The article is devoted to the study of the peculiarities of the formation of the strategy for
positioning of agricultural enterprises. The interpretation of the concepts of "strategy", "positioning strategy"
and the cycle of strategic formation of competitive advantages of an agro-industrial enterprise are studied.
The main principles that can be taken into account in the process of forming the strategy for positioning
agricultural enterprises are highlighted. The study emphasizes the importance of studying and implementing
effective positioning strategies to ensure the stability and competitiveness of an enterprise in the market. In
the context of modern challenges and trends in the development of the agro-industrial sector, the authors
consider the key aspects that determine the effectiveness of the positioning of enterprises in a competitive
environment. Factors such as technological level of production, compliance with quality standards, logistics
infrastructure, as well as the influence of economic and political conditions on the formation of the strategy
for positioning of agricultural enterprises are analyzed. The authors highlight the need for an in-depth
analysis of internal and external factors affecting the activities of agricultural enterprises and consider the
importance of effective communication to achieve unique value to consumers. The study examines
legislative initiatives aimed at simplifying the change in the target designation of land plots in order to attract
investments for the reconstruction of Ukraine. The authors consider how military events affect strategic
management in agricultural sector and change approaches to business. The work aims to reveal current
challenges and opportunities for agricultural enterprises during the military conflict and provides practical
recommendations for effective management in conditions of instability. It is noted that the implementation of
digital technologies and innovations plays a key role in the formation of a successful positioning strategy,
ensuring the effective use of resources and increase in competitiveness in the market. The paper also
examines the prospects and challenges facing agricultural enterprises in the context of forming a positioning
strategy in modern conditions. The study indicates that the use of digital technologies is becoming a strategic
direction for the development of the Ukrainian agro-industrial complex in the conditions of modern
technological progress. Статтю присвячено вивченню особливостей формування стратегії позиціонування аграрних підприємств. Досліджено трактування понять «стратегія», «стратегія позиціонування» та цикл стратегічного формування конкурентних переваг агропромислового підприємства. Виокремлено основні принципи, які можуть бути враховані в процесі формування стратегії позиціонування аграрних підприємств. Дослідження підкреслює значення вивчення та впровадження ефективних стратегій позиціонування для забезпечення стабільності та конкурентоспроможності підприємства на ринку. У контексті сучасних викликів і тенденцій розвитку агропромислового сектору автори розглядають ключові аспекти, які визначають ефективність позиціонування підприємств у конкурентному середовищі. Аналізуються чинники, такі як технологічний рівень виробництва, відповідність стандартам якості, логістична інфраструктура, а також вплив економічних та політичних умов на формування стратегії позиціонування аграрних підприємств. Автори висвітлюють необхідність глибокого аналізу внутрішніх та зовнішніх факторів, що впливають на діяльність сільськогосподарських підприємств, і розглядають важливість ефективної комунікації для досягнення унікальної цінності перед споживачами. У дослідженні розглядаються законодавчі ініціативи, що спрямовані на спрощення зміни цільового призначення земельних ділянок з метою залучення інвестицій для відбудови України. Автори розглядають, як військові події впливають на стратегічне управління в аграрному секторі та зміну підходів до бізнесу. Робота має на меті розкриття актуальних викликів та можливостей для аграрних підприємств під час воєнного конфлікту і надає практичні рекомендації для ефективного управління в умовах нестабільності. Зазначається, що впровадження цифрових технологій та інновацій відіграє ключову роль у формуванні успішної стратегії позиціонування, забезпечуючи ефективне використання ресурсів та підвищення конкурентоспроможності на ринку. В роботі також розглядаються перспективи та виклики, які стоять перед аграрними підприємствами в контексті формування стратегії позиціонування в сучасних умовах. Дослідження вказує на те, що використання цифрових технологій стає стратегічним напрямом для розвитку українського агропромислового комплексу в умовах сучасного технологічного прогресу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4841 |
ISSN: | 2306-4420 |
DOI: | 10.62660/ebcstu/4.2023.99 |
Випуск: | 71 |
Початкова сторінка: | 99 |
Кінцева сторінка: | 107 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 71 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1-2_титул_71 із новим сайтом.pdf | 440.93 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити | |
3-4_зміст.pdf | 201.77 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити | |
99-107_Serhiienko_Kaniuka.pdf | 324.12 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.