Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5041
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorМоцак, Карина Станіславівна-
dc.date.accessioned2024-10-23T13:41:28Z-
dc.date.available2024-10-23T13:41:28Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5041-
dc.description.abstractРозробка маркетингової стратегії є ключовим елементом забезпечення успішної діяльності підприємства в умовах сучасної ринкової економіки. Маркетингова стратегія спрямована на визначення цільових ринків, розробку ефективних методів просування товарів і послуг, а також побудову довгострокових відносин зі споживачами. У рамках цієї теми досліджується процес розробки маркетингової стратегії, що включає аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, оцінку конкурентних переваг, вибір маркетингових інструментів та методів для досягнення поставлених цілей. Особлива увага приділяється сегментації ринку, визначенню потреб споживачів та формуванню ефективної комунікаційної стратегії. Результати дослідження дозволять підприємству більш ефективно використовувати ресурси, адаптуватися до змін на ринку та досягати конкурентних переваг, що сприятиме його стійкому розвитку та підвищенню рентабельності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectСегментація ринку;uk_UA
dc.subjectКонкурентні переваги;uk_UA
dc.subjectСпоживчі потреби;uk_UA
dc.subjectПозиціонування.uk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах СТОВ «Птахоплемзавод «Коробівський», с. Кедина Гора, Золотоніський р-н., Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Моцак К.С..pdf
  Restricted Access
2.13 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.