Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5041
Title: Розробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах СТОВ «Птахоплемзавод «Коробівський», с. Кедина Гора, Золотоніський р-н., Черкаська обл.)
Authors: Коломицева , Олена Віталіївна
Моцак, Карина Станіславівна
Keywords: Маркетингова стратегія;;Сегментація ринку;;Конкурентні переваги;;Споживчі потреби;;Позиціонування.
Issue Date: Jun-2022
Abstract: Розробка маркетингової стратегії є ключовим елементом забезпечення успішної діяльності підприємства в умовах сучасної ринкової економіки. Маркетингова стратегія спрямована на визначення цільових ринків, розробку ефективних методів просування товарів і послуг, а також побудову довгострокових відносин зі споживачами. У рамках цієї теми досліджується процес розробки маркетингової стратегії, що включає аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, оцінку конкурентних переваг, вибір маркетингових інструментів та методів для досягнення поставлених цілей. Особлива увага приділяється сегментації ринку, визначенню потреб споживачів та формуванню ефективної комунікаційної стратегії. Результати дослідження дозволять підприємству більш ефективно використовувати ресурси, адаптуватися до змін на ринку та досягати конкурентних переваг, що сприятиме його стійкому розвитку та підвищенню рентабельності.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5041
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Моцак К.С..pdf
  Restricted Access
2.13 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.