Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5060
Название: Організація і вдосконалення системи просування товарів і послуг на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Логістик транс сервіс», м. Черкаси)
Авторы: Ганжала, Ірина Володимирівна
Аполонов, Олег Ігорович
Ключевые слова: Просування;;Стратегії просування;;Альтернативний маркетинг;;Стимулювання збуту;;Комунікаційна політика.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, функції та інструменти просування товарів і послуг на підприємстві. Досліджено стратегії просування товарів і послуг, розглянуто альтернативний маркетинг як ефективний інструмент просування на сучасному ринку. Проведено аналіз системи просування товарів і послуг на досліджуваному підприємстві. Надано пропозиції щодо удосконалення системи просування товарів і послуг на підприємстві. Здійснено економічне обгрунтування запропонованих напрямів удосконалення цифрових каналів комунікацій для просування товарів і послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5060
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Аполонов О.І..pdf
  Restricted Access
1.21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.