Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5061
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorВовна, Владислав Олександрович-
dc.date.accessioned2024-10-31T17:04:21Z-
dc.date.available2024-10-31T17:04:21Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5061-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та основні елементи бренду підприємства. Досліджено процес формування і просування бренду. Розглянуто особливості просування бренду підприємства у сфері ресторанного бізнесу Проведено аналіз бренду досліджуваного підприємства. Надано рекомендації щодо удосконалення системи просування бренду підприємства та пропозиції щодо покращення його іміджу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБренд;uk_UA
dc.subjectПросування бренду;uk_UA
dc.subjectІмідж;uk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідження.uk_UA
dc.titleФормування і просування бренду підприємства у сфері ресторанного бізнесу ( на матеріалах ФОП Таран Л.В., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Вовна В.О.pdf
  Restricted Access
1.74 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.