Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorВовна, Владислав Олександрович-
dc.date.accessioned2024-10-31T17:04:21Z-
dc.date.available2024-10-31T17:04:21Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5061-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та основні елементи бренду підприємства. Досліджено процес формування і просування бренду. Розглянуто особливості просування бренду підприємства у сфері ресторанного бізнесу Проведено аналіз бренду досліджуваного підприємства. Надано рекомендації щодо удосконалення системи просування бренду підприємства та пропозиції щодо покращення його іміджу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБренд;uk_UA
dc.subjectПросування бренду;uk_UA
dc.subjectІмідж;uk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідження.uk_UA
dc.titleФормування і просування бренду підприємства у сфері ресторанного бізнесу ( на матеріалах ФОП Таран Л.В., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Вовна В.О.pdf
  Restricted Access
1.74 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.