Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5061
Title: Формування і просування бренду підприємства у сфері ресторанного бізнесу ( на матеріалах ФОП Таран Л.В., м. Черкаси)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Вовна, Владислав Олександрович
Keywords: Бренд;;Просування бренду;;Імідж;;Маркетингові дослідження.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та основні елементи бренду підприємства. Досліджено процес формування і просування бренду. Розглянуто особливості просування бренду підприємства у сфері ресторанного бізнесу Проведено аналіз бренду досліджуваного підприємства. Надано рекомендації щодо удосконалення системи просування бренду підприємства та пропозиції щодо покращення його іміджу.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5061
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Вовна В.О.pdf
  Restricted Access
1.74 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.