Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5061
Назва: Формування і просування бренду підприємства у сфері ресторанного бізнесу ( на матеріалах ФОП Таран Л.В., м. Черкаси)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Вовна, Владислав Олександрович
Ключові слова: Бренд;;Просування бренду;;Імідж;;Маркетингові дослідження.
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та основні елементи бренду підприємства. Досліджено процес формування і просування бренду. Розглянуто особливості просування бренду підприємства у сфері ресторанного бізнесу Проведено аналіз бренду досліджуваного підприємства. Надано рекомендації щодо удосконалення системи просування бренду підприємства та пропозиції щодо покращення його іміджу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5061
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Вовна В.О.pdf
  Restricted Access
1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.