Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5063
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorПрудіус, Іван Олександрович-
dc.date.accessioned2024-11-01T11:19:35Z-
dc.date.available2024-11-01T11:19:35Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5063-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та місце стимулювання продажу у системі просування товарів і послуг підприємства. Наведено цілі, завдання та інструменти стимулювання продажів . Досліджено підходи до оцінки ефективності заходів зі стимулювання продажу товарів. Проведено аналіз ефективності стимулювання продажів товарів досліджуваного підприємства. Запропоновано шляхи покращення системи стимулювання продажу товарів підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПросування;uk_UA
dc.subjectСтимулювання збуту;uk_UA
dc.subjectКомплекс маркетингу;uk_UA
dc.subjectУправління стимулюванням продажів.uk_UA
dc.titleСтимулювання продажу товарів підприємства та шляхи його покращення (на матеріалах ТОВ «Акком сервіс», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Прудіус І.О.pdf
  Restricted Access
913.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.