Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5063
Title: Стимулювання продажу товарів підприємства та шляхи його покращення (на матеріалах ТОВ «Акком сервіс», м. Черкаси)
Authors: Григор, Олег Олександрович
Прудіус, Іван Олександрович
Keywords: Просування;;Стимулювання збуту;;Комплекс маркетингу;;Управління стимулюванням продажів.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та місце стимулювання продажу у системі просування товарів і послуг підприємства. Наведено цілі, завдання та інструменти стимулювання продажів . Досліджено підходи до оцінки ефективності заходів зі стимулювання продажу товарів. Проведено аналіз ефективності стимулювання продажів товарів досліджуваного підприємства. Запропоновано шляхи покращення системи стимулювання продажу товарів підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5063
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Прудіус І.О.pdf
  Restricted Access
913.79 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.