Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5063
Название: Стимулювання продажу товарів підприємства та шляхи його покращення (на матеріалах ТОВ «Акком сервіс», м. Черкаси)
Авторы: Григор, Олег Олександрович
Прудіус, Іван Олександрович
Ключевые слова: Просування;;Стимулювання збуту;;Комплекс маркетингу;;Управління стимулюванням продажів.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та місце стимулювання продажу у системі просування товарів і послуг підприємства. Наведено цілі, завдання та інструменти стимулювання продажів . Досліджено підходи до оцінки ефективності заходів зі стимулювання продажу товарів. Проведено аналіз ефективності стимулювання продажів товарів досліджуваного підприємства. Запропоновано шляхи покращення системи стимулювання продажу товарів підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5063
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Прудіус І.О.pdf
  Restricted Access
913.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.