Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5069
Название: Розробка маркетингової стратегії додатку Easy meters (на матеріалах ГО «Ноосфера», м. Черкаси)
Авторы: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Биченко, Тетяна Віталіївна
Ключевые слова: Розробка маркетингової стратегії підприємства;;Аналіз економічного стану підприємства;;Конкурентне середовище підприємства;;Маркетингове дослідження.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в обґрунтуванні теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо розробки маркетингової стратегії просування мобільного додатку «Easy meters» на матеріалах ГО «Ноосфера». Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії просування мобільного додатку «Еasy meters». Предметом дослідження є теоретико-прикладні напрямки удосконалення маркетингової стратегії просування мобільного додатку «Еasy meters» (на матеріалах ГО «Ноосфера», м. Черкаси». Відповідно до мети були поставлені та вирішені наступні завдання: визначення сутності розробки маркетингової стратегії підприємства, дана характеристика методам розробки маркетингової стратегії, досліджено особливості застосування маркетингових стратегій в просуванні мобільних додатків, проведена загальна характеристика та аналіз економічного стану підприємства, проаналізовано конкурентне середовище підприємства, розроблені заходи щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії просування мобільного додатку на основі отриманих результатів маркетингового дослідження, обґрунтована економічна доцільність запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5069
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Биченко_Т.В..pdf
  Restricted Access
2.32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.