Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5072
Назва: PR як інструмент системи інтегрованих маркетингових комунікацій (на матеріалах ТОВ «Архіваріус 1», село Яблунів, Канівський район,Черкаська обл.)
Автори: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Шмиголь, Анастасія Олександрівна
Ключові слова: Комунікаційна діяльність підприємства;;Удосконалення PR-стратегії;;PR - діяльність на підприємстві;;Комунікаційна політика;;Процеси управління комунікаційною діяльністю ;
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо комунікаційної діяльності підприємства та напрямів удосконалення зв’язків з громадськістю. Об’єкт дослідження - процес комунікаційної діяльності підприємства та напрямів удосконалення PR-стратегії. Предмет дослідження теоретичні, методичні та практичні рекомендації щодо розробки та реалізації PR - діяльності, організації ТОВ «Архіваріус 1». Для досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені наступні завдання: з’ясовано сутність PR- діяльності та її значення в діяльності підприємства; дана загальна характеристика процесам управління комунікаційною діяльністю досліджуваного підприємства; проаналізована комунікаційна політика підприємства; розроблені заходи для підвищення ефективності PR - діяльності на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5072
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Шмиголь_А.О..pdf
  Restricted Access
1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.