Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГанжала , Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorТарасенко, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-11-04T11:15:22Z-
dc.date.available2024-11-04T11:15:22Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5074-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні основи маркетингової політики підприємства, брендинг, як елемент маркетингової політики комунікації; проведено аналіз елементів маркетингової політики у ТОВ "МОКАВТО", здійснено аналіз внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства; Наведені пропозиції щодо вдосконалення елементів маркетингової політики підприємства ТОВ "МОКАВТО" та проведена оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг;uk_UA
dc.subjectБрендинг;uk_UA
dc.subjectРекламна стратегія;uk_UA
dc.subjectРекламна кампанія;uk_UA
dc.subjectМаркетингова політика.uk_UA
dc.titleУдосконалення елементів маркетингової політики (на матеріалах ТОВ «Мокавто», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Тарасенко Ю. В.pdf
  Restricted Access
1.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.