Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5074
Назва: Удосконалення елементів маркетингової політики (на матеріалах ТОВ «Мокавто», м. Черкаси)
Автори: Ганжала , Ірина Володимирівна
Тарасенко, Юлія Володимирівна
Ключові слова: Маркетинг;;Брендинг;;Рекламна стратегія;;Рекламна кампанія;;Маркетингова політика.
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні основи маркетингової політики підприємства, брендинг, як елемент маркетингової політики комунікації; проведено аналіз елементів маркетингової політики у ТОВ "МОКАВТО", здійснено аналіз внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства; Наведені пропозиції щодо вдосконалення елементів маркетингової політики підприємства ТОВ "МОКАВТО" та проведена оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5074
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Тарасенко Ю. В.pdf
  Restricted Access
1.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.