Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5074
Title: Удосконалення елементів маркетингової політики (на матеріалах ТОВ «Мокавто», м. Черкаси)
Authors: Ганжала , Ірина Володимирівна
Тарасенко, Юлія Володимирівна
Keywords: Маркетинг;;Брендинг;;Рекламна стратегія;;Рекламна кампанія;;Маркетингова політика.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні основи маркетингової політики підприємства, брендинг, як елемент маркетингової політики комунікації; проведено аналіз елементів маркетингової політики у ТОВ "МОКАВТО", здійснено аналіз внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства; Наведені пропозиції щодо вдосконалення елементів маркетингової політики підприємства ТОВ "МОКАВТО" та проведена оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5074
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КБР_Тарасенко Ю. В.pdf
  Restricted Access
1.43 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.