Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5079
Title: Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі бенчмаркінгу (на матеріалах КП «Черкасиводоканал», м. Черкаси)
Authors: Бурцева, Тетяна Іванівна
Красовський, Ілля Олександрович
Keywords: Бенчмаркінг;;Конкурентоспроможність;;Конкурентне середовище;;Маркетингові стратегії.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні і методичні підходи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі бенчмаркінгу. Досліджено фактори, що впливають на бенчмаркінг, як інструмент покращення ефективності діяльності підприємства та підвищення його конкурентоспроможності. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та оцінено її ефективність. Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі бенчмаркінгу.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5079
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Красовський І.О..pdf
  Restricted Access
1.23 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.