Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorБуша, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-11-04T11:59:18Z-
dc.date.available2024-11-04T11:59:18Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5080-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні і методичні підходи щодо вдосконалення цінової політики підприємства. Досліджено фактори, що впливають на формування та вдосконалення цінової політики підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та оцінено ефективність його цінової політики. Надано пропозиції щодо вдосконалення цінової політики підприємства та обґрунтовано їх ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЦінова політика;uk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectЕфективність.uk_UA
dc.titleМаркетингові підходи до формування та вдосконалення цінової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черевички», м Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Буша І. М.pdf
  Restricted Access
1.48 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.