Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorБуша, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-11-04T11:59:18Z-
dc.date.available2024-11-04T11:59:18Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5080-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні і методичні підходи щодо вдосконалення цінової політики підприємства. Досліджено фактори, що впливають на формування та вдосконалення цінової політики підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та оцінено ефективність його цінової політики. Надано пропозиції щодо вдосконалення цінової політики підприємства та обґрунтовано їх ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЦінова політика;uk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectЕфективність.uk_UA
dc.titleМаркетингові підходи до формування та вдосконалення цінової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черевички», м Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Буша І. М.pdf
  Restricted Access
1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.