Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5080
Назва: Маркетингові підходи до формування та вдосконалення цінової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черевички», м Черкаси)
Автори: Григор, Олег Олександрович
Буша, Інна Миколаївна
Ключові слова: Цінова політика;;Конкурентоспроможність;;Маркетингова діяльність;;Ефективність.
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні і методичні підходи щодо вдосконалення цінової політики підприємства. Досліджено фактори, що впливають на формування та вдосконалення цінової політики підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та оцінено ефективність його цінової політики. Надано пропозиції щодо вдосконалення цінової політики підприємства та обґрунтовано їх ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5080
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Буша І. М.pdf
  Restricted Access
1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.