Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5080
Title: Маркетингові підходи до формування та вдосконалення цінової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черевички», м Черкаси)
Authors: Григор, Олег Олександрович
Буша, Інна Миколаївна
Keywords: Цінова політика;;Конкурентоспроможність;;Маркетингова діяльність;;Ефективність.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні і методичні підходи щодо вдосконалення цінової політики підприємства. Досліджено фактори, що впливають на формування та вдосконалення цінової політики підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та оцінено ефективність його цінової політики. Надано пропозиції щодо вдосконалення цінової політики підприємства та обґрунтовано їх ефективність.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5080
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Буша І. М.pdf
  Restricted Access
1.48 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.