Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5083
Title: Рекламна діяльність підприємства та напрямки її удосконалення (на матеріалах ТОВ «Абсолют – 21», м. Черкаси)
Authors: Ганжала, Ірина Володимирівна
Ведмеденко, Юлія Русланівна
Keywords: Маркетинг;;Реклама;;Рекламна кампанія;;Рекламна політика;;SWOT-аналіз.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретико-методичні основи формування та розробки рекламної кампанії підприємства, методи оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства на ринку; проведено аналіз рекламної діяльності ТОВ «Абсолют-21» та факторів що впливають на розробку рекламної кампанії та аналіз рекламної політики підприємства; розроблено шляхи вдосконалення рекламної діяльності на ТОВ «Абсолют-21» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5083
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Ведмеденко Ю.Р..pdf
  Restricted Access
2.11 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.