Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorБондаренко, Максим Сергійович-
dc.date.accessioned2024-11-20T13:57:26Z-
dc.date.available2024-11-20T13:57:26Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5107-
dc.description.abstractУ роботі досліджено шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Нью-Йоркстріт-Піца», м. Київ. Проаналізовано сучасний стан маркетингової стратегії компанії, її конкурентні переваги, позиціювання на ринку та взаємодію з клієнтами. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових інструментів, оптимізації рекламних кампаній, підвищення впізнаваності бренду та зміцнення лояльності клієнтів. Отримані результати спрямовані на поліпшення ринкових позицій компанії та зростання її прибутковості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectЕфективність маркетингу;uk_UA
dc.subjectАналіз ринку.uk_UA
dc.titleШляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «НЬЮ-ЙОРК-СТРІТ-ПІЦА», м. Київ)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Бондаренко М.С..pdf
  Restricted Access
1.14 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.