Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorБондаренко, Максим Сергійович-
dc.date.accessioned2024-11-20T13:57:26Z-
dc.date.available2024-11-20T13:57:26Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5107-
dc.description.abstractУ роботі досліджено шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Нью-Йоркстріт-Піца», м. Київ. Проаналізовано сучасний стан маркетингової стратегії компанії, її конкурентні переваги, позиціювання на ринку та взаємодію з клієнтами. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових інструментів, оптимізації рекламних кампаній, підвищення впізнаваності бренду та зміцнення лояльності клієнтів. Отримані результати спрямовані на поліпшення ринкових позицій компанії та зростання її прибутковості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectЕфективність маркетингу;uk_UA
dc.subjectАналіз ринку.uk_UA
dc.titleШляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «НЬЮ-ЙОРК-СТРІТ-ПІЦА», м. Київ)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Бондаренко М.С..pdf
  Restricted Access
1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.