Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5107
Title: Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «НЬЮ-ЙОРК-СТРІТ-ПІЦА», м. Київ)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Бондаренко, Максим Сергійович
Keywords: Маркетингова стратегія;;Ефективність маркетингу;;Аналіз ринку.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: У роботі досліджено шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Нью-Йоркстріт-Піца», м. Київ. Проаналізовано сучасний стан маркетингової стратегії компанії, її конкурентні переваги, позиціювання на ринку та взаємодію з клієнтами. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових інструментів, оптимізації рекламних кампаній, підвищення впізнаваності бренду та зміцнення лояльності клієнтів. Отримані результати спрямовані на поліпшення ринкових позицій компанії та зростання її прибутковості.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5107
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Бондаренко М.С..pdf
  Restricted Access
1.14 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.