Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5107
Назва: Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «НЬЮ-ЙОРК-СТРІТ-ПІЦА», м. Київ)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Бондаренко, Максим Сергійович
Ключові слова: Маркетингова стратегія;;Ефективність маркетингу;;Аналіз ринку.
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Нью-Йоркстріт-Піца», м. Київ. Проаналізовано сучасний стан маркетингової стратегії компанії, її конкурентні переваги, позиціювання на ринку та взаємодію з клієнтами. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових інструментів, оптимізації рекламних кампаній, підвищення впізнаваності бренду та зміцнення лояльності клієнтів. Отримані результати спрямовані на поліпшення ринкових позицій компанії та зростання її прибутковості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5107
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Бондаренко М.С..pdf
  Restricted Access
1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.