Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор , Олег Олександрович-
dc.contributor.authorФіліпов, Микита Миколайович-
dc.date.accessioned2024-11-23T09:18:50Z-
dc.date.available2024-11-23T09:18:50Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5112-
dc.description.abstractВ роботі визначено сутність комплексу маркетингових комунікацій підприємства, досліджено теоретико-методичні основи формування інтегрованих маркетингових комунікацій, методичні основи оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій компанії, проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Діотрейд», проведено інтегральну оцінку розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Діоторейд» та надано пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтегральна оцінкаuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговими комунікаціямиuk_UA
dc.titleФормування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ "Діотрейд" м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Філіпов М..pdf
  Restricted Access
951.73 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.