Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5112
Title: Формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ "Діотрейд" м. Черкаси)
Authors: Григор , Олег Олександрович
Філіпов, Микита Миколайович
Keywords: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікації;інтегральна оцінка;управління маркетинговими комунікаціями
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В роботі визначено сутність комплексу маркетингових комунікацій підприємства, досліджено теоретико-методичні основи формування інтегрованих маркетингових комунікацій, методичні основи оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій компанії, проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Діотрейд», проведено інтегральну оцінку розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Діоторейд» та надано пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингових комунікацій.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5112
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Філіпов М..pdf
  Restricted Access
951.73 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.