Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5112
Назва: Формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ "Діотрейд" м. Черкаси)
Автори: Григор , Олег Олександрович
Філіпов, Микита Миколайович
Ключові слова: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікації;інтегральна оцінка;управління маркетинговими комунікаціями
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): В роботі визначено сутність комплексу маркетингових комунікацій підприємства, досліджено теоретико-методичні основи формування інтегрованих маркетингових комунікацій, методичні основи оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій компанії, проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Діотрейд», проведено інтегральну оцінку розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Діоторейд» та надано пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингових комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5112
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Філіпов М..pdf
  Restricted Access
951.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.