Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorТабахарнюк, Ілля Ігорович-
dc.date.accessioned2024-11-25T15:47:00Z-
dc.date.available2024-11-25T15:47:00Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5116-
dc.description.abstractМетою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної діяльності в мережі Інтернет у ФОП Жорж А.І. Об'єкт дослідження – процес формування стратегії рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет. Предметом дослідження є теоретико-прикладні засади організації рекламної діяльності в мережі Інтернет ФОП Жорж А.І. Для досягнення поставленої мети були вирішені наступні задачі: розкриті поняття та сутність рекламної діяльності в мережі Інтернет; розглянуті види та способи організації рекламної діяльності в мережі Інтернет та виділені необхідні для свого дослідження; визначені параметри ефективності просування в мережі Інтернет; надані організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; розроблені пропозиції щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectОрганізація рекламної діяльності підприємства;uk_UA
dc.subjectРекламна діяльність в мережі Інтернет;uk_UA
dc.subjectОптимізація рекламної стратегії;uk_UA
dc.subjectФормування рекламної кампанії.uk_UA
dc.titleОрганізація рекламної діяльності в мережі Інтернет (на матеріалах ФОП Жорж А.І., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Табахарнюк_І.І.pdf
  Restricted Access
1.35 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.