Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5116
Назва: Організація рекламної діяльності в мережі Інтернет (на матеріалах ФОП Жорж А.І., м. Черкаси)
Автори: Коломицева , Олена Віталіївна
Табахарнюк, Ілля Ігорович
Ключові слова: Організація рекламної діяльності підприємства;;Рекламна діяльність в мережі Інтернет;;Оптимізація рекламної стратегії;;Формування рекламної кампанії.
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної діяльності в мережі Інтернет у ФОП Жорж А.І. Об'єкт дослідження – процес формування стратегії рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет. Предметом дослідження є теоретико-прикладні засади організації рекламної діяльності в мережі Інтернет ФОП Жорж А.І. Для досягнення поставленої мети були вирішені наступні задачі: розкриті поняття та сутність рекламної діяльності в мережі Інтернет; розглянуті види та способи організації рекламної діяльності в мережі Інтернет та виділені необхідні для свого дослідження; визначені параметри ефективності просування в мережі Інтернет; надані організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; розроблені пропозиції щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5116
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Табахарнюк_І.І.pdf
  Restricted Access
1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.