Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5116
Title: Організація рекламної діяльності в мережі Інтернет (на матеріалах ФОП Жорж А.І., м. Черкаси)
Authors: Коломицева , Олена Віталіївна
Табахарнюк, Ілля Ігорович
Keywords: Організація рекламної діяльності підприємства;;Рекламна діяльність в мережі Інтернет;;Оптимізація рекламної стратегії;;Формування рекламної кампанії.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної діяльності в мережі Інтернет у ФОП Жорж А.І. Об'єкт дослідження – процес формування стратегії рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет. Предметом дослідження є теоретико-прикладні засади організації рекламної діяльності в мережі Інтернет ФОП Жорж А.І. Для досягнення поставленої мети були вирішені наступні задачі: розкриті поняття та сутність рекламної діяльності в мережі Інтернет; розглянуті види та способи організації рекламної діяльності в мережі Інтернет та виділені необхідні для свого дослідження; визначені параметри ефективності просування в мережі Інтернет; надані організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; розроблені пропозиції щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5116
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Табахарнюк_І.І.pdf
  Restricted Access
1.35 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.