Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorКуллаб, Олівія Хамеіс-
dc.date.accessioned2024-11-26T12:04:31Z-
dc.date.available2024-11-26T12:04:31Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5118-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та структуру комплексу маркетингу, особливості комплексу маркетингу в сфері послуг. Досліджено тенденції розвитку комплексу маркетингу у банківській сфері. Проведено аналіз комплексу маркетингу АТ КБ Приватбанк. Розроблено напрями удосконалення комплексу маркетингу підприємства у сфері послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг-мікс;uk_UA
dc.subjectСфера обслуговування;uk_UA
dc.subjectМаркетинг у банківській сфері;uk_UA
dc.subjectТоварна політика;uk_UA
dc.subjectЦінова стратегія;uk_UA
dc.subjectУправління брендом послуг.uk_UA
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу у сфері послуг (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Куллаб О.Х.pdf
  Restricted Access
1.81 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.