Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5118
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorКуллаб, Олівія Хамеіс-
dc.date.accessioned2024-11-26T12:04:31Z-
dc.date.available2024-11-26T12:04:31Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5118-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та структуру комплексу маркетингу, особливості комплексу маркетингу в сфері послуг. Досліджено тенденції розвитку комплексу маркетингу у банківській сфері. Проведено аналіз комплексу маркетингу АТ КБ Приватбанк. Розроблено напрями удосконалення комплексу маркетингу підприємства у сфері послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг-мікс;uk_UA
dc.subjectСфера обслуговування;uk_UA
dc.subjectМаркетинг у банківській сфері;uk_UA
dc.subjectТоварна політика;uk_UA
dc.subjectЦінова стратегія;uk_UA
dc.subjectУправління брендом послуг.uk_UA
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу у сфері послуг (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Куллаб О.Х.pdf
  Restricted Access
1.81 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.