Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5118
Title: Удосконалення комплексу маркетингу у сфері послуг (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк», м. Черкаси)
Authors: Шевченко, Наталія Вікторівна
Куллаб, Олівія Хамеіс
Keywords: Маркетинг-мікс;;Сфера обслуговування;;Маркетинг у банківській сфері;;Товарна політика;;Цінова стратегія;;Управління брендом послуг.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та структуру комплексу маркетингу, особливості комплексу маркетингу в сфері послуг. Досліджено тенденції розвитку комплексу маркетингу у банківській сфері. Проведено аналіз комплексу маркетингу АТ КБ Приватбанк. Розроблено напрями удосконалення комплексу маркетингу підприємства у сфері послуг.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5118
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Куллаб О.Х.pdf
  Restricted Access
1.81 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.