Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5118
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу у сфері послуг (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк», м. Черкаси)
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Куллаб, Олівія Хамеіс
Ключові слова: Маркетинг-мікс;;Сфера обслуговування;;Маркетинг у банківській сфері;;Товарна політика;;Цінова стратегія;;Управління брендом послуг.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та структуру комплексу маркетингу, особливості комплексу маркетингу в сфері послуг. Досліджено тенденції розвитку комплексу маркетингу у банківській сфері. Проведено аналіз комплексу маркетингу АТ КБ Приватбанк. Розроблено напрями удосконалення комплексу маркетингу підприємства у сфері послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5118
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Куллаб О.Х.pdf
  Restricted Access
1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.