Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorОношко, Віталій Володимирович-
dc.date.accessioned2024-11-26T12:20:03Z-
dc.date.available2024-11-26T12:20:03Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5120-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність маркетингової діяльності підприємства, цілі, завдання та сучасні виклики. Наведено методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто бенчмаркінг як засіб удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Запропоновано шляхи покращення удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Логістик-Транс Сервіс» на основі бенчмаркінгу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectБенчмаркінг;uk_UA
dc.subjectКонкурентні переваги;uk_UA
dc.subjectКонкурентний аналіз;uk_UA
dc.subjectДерево цілей.uk_UA
dc.titleЗабезпечення ефективності маркетингу підприємства на основі бенчмаркінгу (на матеріалах ТОВ «Логістик Транс Сервіс», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Оношко В.В.pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.