Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5120
Название: Забезпечення ефективності маркетингу підприємства на основі бенчмаркінгу (на матеріалах ТОВ «Логістик Транс Сервіс», м. Черкаси)
Авторы: Шевченко, Наталія Вікторівна
Оношко, Віталій Володимирович
Ключевые слова: Маркетингова діяльність;;Бенчмаркінг;;Конкурентні переваги;;Конкурентний аналіз;;Дерево цілей.
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність маркетингової діяльності підприємства, цілі, завдання та сучасні виклики. Наведено методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто бенчмаркінг як засіб удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Запропоновано шляхи покращення удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Логістик-Транс Сервіс» на основі бенчмаркінгу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5120
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Оношко В.В.pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.