Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5120
Title: Забезпечення ефективності маркетингу підприємства на основі бенчмаркінгу (на матеріалах ТОВ «Логістик Транс Сервіс», м. Черкаси)
Authors: Шевченко, Наталія Вікторівна
Оношко, Віталій Володимирович
Keywords: Маркетингова діяльність;;Бенчмаркінг;;Конкурентні переваги;;Конкурентний аналіз;;Дерево цілей.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність маркетингової діяльності підприємства, цілі, завдання та сучасні виклики. Наведено методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто бенчмаркінг як засіб удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Запропоновано шляхи покращення удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Логістик-Транс Сервіс» на основі бенчмаркінгу.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5120
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Оношко В.В.pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.