Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5121
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorПогоріла, Анастасія Русланівна-
dc.date.accessioned2024-11-26T12:30:49Z-
dc.date.available2024-11-26T12:30:49Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5121-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто поняття, сутність та функції антикризового управління підприємством та антикризового маркетингу, як його складової частини. Вивчено антикризові маркетингові стратегії та інструменти, способи їх ефективного застосування в управлінні підприємством. Досліджено особливості застосування Digital-маркетингу як антикризового інструменту розвитку підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ДІЄСА» Запропоновано шляхи стабілізації діяльності підприємства за допомогою інструментів антикризового маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАнтикризовий маркетинг;uk_UA
dc.subjectАнтикризові стратегії;uk_UA
dc.subjectУправління ризиками;uk_UA
dc.subjectМаркетингова стабілізація;uk_UA
dc.subjectВідновлення конкурентоспроможності;uk_UA
dc.subjectОптимізація маркетингового бюджету.uk_UA
dc.titleАнтикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компанії (на матеріалах ТОВ «Дієса», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Погоріла А.Р.pdf
  Restricted Access
1.84 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.