Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5121
Title: Антикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компанії (на матеріалах ТОВ «Дієса», м. Черкаси)
Authors: Шевченко, Наталія Вікторівна
Погоріла, Анастасія Русланівна
Keywords: Антикризовий маркетинг;;Антикризові стратегії;;Управління ризиками;;Маркетингова стабілізація;;Відновлення конкурентоспроможності;;Оптимізація маркетингового бюджету.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто поняття, сутність та функції антикризового управління підприємством та антикризового маркетингу, як його складової частини. Вивчено антикризові маркетингові стратегії та інструменти, способи їх ефективного застосування в управлінні підприємством. Досліджено особливості застосування Digital-маркетингу як антикризового інструменту розвитку підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ДІЄСА» Запропоновано шляхи стабілізації діяльності підприємства за допомогою інструментів антикризового маркетингу.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5121
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Погоріла А.Р.pdf
  Restricted Access
1.84 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.