Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5121
Назва: Антикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компанії (на матеріалах ТОВ «Дієса», м. Черкаси)
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Погоріла, Анастасія Русланівна
Ключові слова: Антикризовий маркетинг;;Антикризові стратегії;;Управління ризиками;;Маркетингова стабілізація;;Відновлення конкурентоспроможності;;Оптимізація маркетингового бюджету.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто поняття, сутність та функції антикризового управління підприємством та антикризового маркетингу, як його складової частини. Вивчено антикризові маркетингові стратегії та інструменти, способи їх ефективного застосування в управлінні підприємством. Досліджено особливості застосування Digital-маркетингу як антикризового інструменту розвитку підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ДІЄСА» Запропоновано шляхи стабілізації діяльності підприємства за допомогою інструментів антикризового маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5121
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Погоріла А.Р.pdf
  Restricted Access
1.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.