Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5128
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГанжала, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorТерещенко, Тетяна Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-11-27T11:31:37Z-
dc.date.available2024-11-27T11:31:37Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5128-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто сутність та поняття торгової марки в маркетинговому середовищі підприємства, визначено її роль та інструментарій для просування, проаналізовано економіко-організаційну структуру підприємства, досліджено систему маркетингового просування торгової марки та оцінено її ефективність, а також визначено найоптимальніші шляхи удосконалення системи маркетингового просування торгової марки та розроблено план впровадження удосконалень в систему маркетингового просування та обґрунтовано його ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТоварний знак;uk_UA
dc.subjectТоргова марка;uk_UA
dc.subjectБренд;uk_UA
dc.subjectТоварний брендинг;uk_UA
dc.subjectКорпоративний брендинг;uk_UA
dc.subjectМаркетингове просування;uk_UA
dc.titleШляхи удосконалення системи маркетингового просування торгової марки (на матеріалах «МХП Сервіс» ВП ПрАТ «МХП» м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Терещенко Т.О.pdf
  Restricted Access
2.67 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.