Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5128
Title: Шляхи удосконалення системи маркетингового просування торгової марки (на матеріалах «МХП Сервіс» ВП ПрАТ «МХП» м. Черкаси)
Authors: Ганжала, Ірина Володимирівна
Терещенко, Тетяна Олексіївна
Keywords: Товарний знак;;Торгова марка;;Бренд;;Товарний брендинг;;Корпоративний брендинг;;Маркетингове просування;
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто сутність та поняття торгової марки в маркетинговому середовищі підприємства, визначено її роль та інструментарій для просування, проаналізовано економіко-організаційну структуру підприємства, досліджено систему маркетингового просування торгової марки та оцінено її ефективність, а також визначено найоптимальніші шляхи удосконалення системи маркетингового просування торгової марки та розроблено план впровадження удосконалень в систему маркетингового просування та обґрунтовано його ефективність.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5128
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Терещенко Т.О.pdf
  Restricted Access
2.67 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.