Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5128
Назва: Шляхи удосконалення системи маркетингового просування торгової марки (на матеріалах «МХП Сервіс» ВП ПрАТ «МХП» м. Черкаси)
Автори: Ганжала, Ірина Володимирівна
Терещенко, Тетяна Олексіївна
Ключові слова: Товарний знак;;Торгова марка;;Бренд;;Товарний брендинг;;Корпоративний брендинг;;Маркетингове просування;
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто сутність та поняття торгової марки в маркетинговому середовищі підприємства, визначено її роль та інструментарій для просування, проаналізовано економіко-організаційну структуру підприємства, досліджено систему маркетингового просування торгової марки та оцінено її ефективність, а також визначено найоптимальніші шляхи удосконалення системи маркетингового просування торгової марки та розроблено план впровадження удосконалень в систему маркетингового просування та обґрунтовано його ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5128
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Терещенко Т.О.pdf
  Restricted Access
2.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.