Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГанжала, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorЦюрмаста, Єлізавета Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-11-27T11:36:23Z-
dc.date.available2024-11-27T11:36:23Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5129-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено методичні та методологічні аспекти цінової політики на підприємствах, проаналізовано методичні та методологічні аспекти цінової політики на підприємствах, охарактеризовано цінову політику, її види та інструменти, оцінено зовнішнє маркетингове середовище у ТОВ «Черкасихліб ТД», проаналізовано ефективність використання цінової політики у ТОВ «Черкасихліб ТД», а також обґрунтовано запропоновані заходи удосконалення маркетингового управління ціновою політикою підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЦіна;uk_UA
dc.subjectЦінова політика;uk_UA
dc.subjectЦіноутворення;uk_UA
dc.subjectВитрати;uk_UA
dc.subjectМетоди ціноутворення;uk_UA
dc.subjectSWOT-аналіз.uk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової цінової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черкасихліб ТД», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Цюрмаста Є. С.pdf
  Restricted Access
2.22 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.