Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5129
Назва: Удосконалення маркетингової цінової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черкасихліб ТД», м. Черкаси)
Автори: Ганжала, Ірина Володимирівна
Цюрмаста, Єлізавета Сергіївна
Ключові слова: Ціна;;Цінова політика;;Ціноутворення;;Витрати;;Методи ціноутворення;;SWOT-аналіз.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено методичні та методологічні аспекти цінової політики на підприємствах, проаналізовано методичні та методологічні аспекти цінової політики на підприємствах, охарактеризовано цінову політику, її види та інструменти, оцінено зовнішнє маркетингове середовище у ТОВ «Черкасихліб ТД», проаналізовано ефективність використання цінової політики у ТОВ «Черкасихліб ТД», а також обґрунтовано запропоновані заходи удосконалення маркетингового управління ціновою політикою підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5129
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Цюрмаста Є. С.pdf
  Restricted Access
2.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.