Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5129
Title: Удосконалення маркетингової цінової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черкасихліб ТД», м. Черкаси)
Authors: Ганжала, Ірина Володимирівна
Цюрмаста, Єлізавета Сергіївна
Keywords: Ціна;;Цінова політика;;Ціноутворення;;Витрати;;Методи ціноутворення;;SWOT-аналіз.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено методичні та методологічні аспекти цінової політики на підприємствах, проаналізовано методичні та методологічні аспекти цінової політики на підприємствах, охарактеризовано цінову політику, її види та інструменти, оцінено зовнішнє маркетингове середовище у ТОВ «Черкасихліб ТД», проаналізовано ефективність використання цінової політики у ТОВ «Черкасихліб ТД», а також обґрунтовано запропоновані заходи удосконалення маркетингового управління ціновою політикою підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5129
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Цюрмаста Є. С.pdf
  Restricted Access
2.22 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.